Kundesenter/Hjelp  Produktnyheter  Mobiler til 1 krone!
Bedriftskunder  Varevelger  Tilbehørsguide
 


SØK:
  


Din handlekurv er tom.

PC/Servere
PC-utstyr
Mobil/GPS/Tele
Lyd & bilde
Spill/Gadgets/Hjem
 

Ofte stilte spørsmål (F.A.Q)

Trekk fra konto

[Spørsmål]: Jeg har bestilt en vare fra dere som har 14 dagers leveringstid, men pengene har blitt trekt fra min konto! Hva skjer!

[Svar]:Pengene blir ikke trekt før varen(e) går ut fra lager. Kjøpesummen blir reservert av Kredittkortselskapet, slik at beløp er låst. Det ser ut som de er trukket, men er ikke det. Eventuelle renteinntekter har du helt til varen blir sendt.

--------------------------------------------------------------------------------

Svartid på mail

[Spørsmål]: Hvor lang svartid har dere på mail?

[Svar]:Vi svarer normalt innen en arbeidsdag på alle mailer. Ved enkelte perioder på året så er pågangen ekstra stor, da vil responstiden være noe lengre(Jul, påske osv)

--------------------------------------------------------------------------------

Retur av varer

[Spørsmål]: Jeg ønsker å benytte meg av angreretten hva gjør jeg?

[Svar]:Send oss en mail på retur@mshop.no med vare- og ordre-nummer så tar vi kontakt med deg.

-------------------------------------------------------------------------------- 

Avbestille ordre

[Spørsmål]: Jeg ønsker å avbestille min bestilling.

[Svar]:Send oss en mail på salg@mshop.no med notanummeret. Vær oppmerksom på at varer som er på lager kan bli effektuert umiddelbart og da er det for sent å avbestille.

--------------------------------------------------------------------------------

Pakkesporing

[Spørsmål]: Det har ikke kommet opp pakkenr. på bestillingen min. Hva skjer?

[Svar]:Det tar noe tid før pakkenr. er på plass. Det kommer normalt opp på kvelden, samme dag du bestiller -dersom varen er på lager og du har bestilt før fristen på utsendelse samme dag.

--------------------------------------------------------------------------------

Pakkesporing

[Spørsmål]: Jeg ser på pakkesporingen at pakken er sendt men den har enda ikke kommet frem, hva gjør jeg?

[Svar]:Man kan ringe Postens Kundeservicetelefon 810 00 710. Husk å oppgi forsendelsesnummeret som du finner på pakkesporingen. Dersom de ikke kan finne den tar du kontakt med oss på mail salg@mshop.no så lager vi en etterlysning på pakken.

--------------------------------------------------------------------------------

Postoppkrav

[Spørsmål]: Har dere postoppkrav? 

[Svar]:Vi tilbyr ikke postoppkrav, men dersom du ikke ønsker å bruke kredittkort kan du velge giro som betalingsmåte.

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg har ikke kredittkort

[Spørsmål]: Jeg har ikke kredittkort, kan jeg ikke kjøpe hos dere da? 

[Svar]:Du kan kjøpe hos oss med forhåndsbetaling. Du velger giro som betalingsmåte i kassen, når vi ser at pengene er kommet på vår konto, effektuerer vi ordren. Vær oppmerksom på at dette kan ta 2-4 dager avhengig av hvilken bank du har.

--------------------------------------------------------------------------------

Moms (mva)

[Spørsmål]: Er prisene på nettet med moms?

[Svar]:Ja alle priser er inkludert moms.

--------------------------------------------------------------------------------

Kvittering

[Spørsmål]: Jeg kjøpte nylig en vare hos dere. Da varen kom i posten, fulgte det ikke med noen kvittering.

[Svar]:Det følger ikke med noen kvittering i pakken. Kvittering blir sendt deg pr. mail samme dag som varen sendes deg. Ta vare på denne. Skriv den gjerne ut.

--------------------------------------------------------------------------------

 

 


Denne siden er laget av:
1'st Online